Ogłoszenie o zamówieniu
Kielce dnia: 29.04.2019r
Znak sprawy: N.ZP.2.26.42.2019
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Kielce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
25-018 Kielce ul. Żytnia 1
Tel: 41 3676716, 3676976
Fax: 41 3676913
adres strony internetowej: www.mosir.kielce.pl
adres e-mail: zamowienia@mosir.kielce.pl
zaprasza
do składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej w zł
równowartości 30 000 euro, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie Regulaminu określającego zasady i sposób postępowania przy udzielaniu zamówień, o których mowa w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r ( t.j. Dz.U. z 2018r. poz.1986 ) Prawo zamówień publicznych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Kielcach.
1. Nazwa zamówienia: Impregnacja więźb dachowych obiektów MOSIR
2. Opis przedmiotu zamówienia: zamówienie jest podzielone na cztery części, z których każda nosi nazwę:
Cz. 1. Wykonanie impregnacji więźb dachowych - Kryta Pływalnia FOKA Kielce ul. Os. Barwinek 31
Cz. 2. Wykonanie impregnacji więźb dachowych - Kryta Pływalnia ORKA Kielce ul. Kujawska 18
Cz. 3. Wykonanie impregnacji więźb dachowych - Kryta Pływalnia JURAJSKA Kielce ul. Jurajska 7
Cz. 4. Wykonanie impregnacji więźb dachowych - Hala Sportowa Kielce ul. Ściegiennego 8
Zakres zamówienia dla każdej części obejmuje w szczególności:
- oczyszczenie i ewentualnie odtłuszczenie drewna,
- usunięcie powstałych zacieków,
- wykonanie impregnacji więźb impregnatem.
Impregnację należy wykonać biobójczym preparatem, zwalczającym grzyby, owady, niebarwiącym materiałów impregnowanych oraz posiadającym właściwości przeciwogniowe ( wg klasyfikacji ogniowej w zakresie reakcji na ogień – co najmniej B-s2, d0, C-s2, d0; wg normy PN-EN 13501-1). Wykonawca może zastosować środek o wyższych parametrach klasyfikacji i właściwościach chemicznych.
Jeżeli impregnat sam w sobie nie stanowi warstwy wykończeniowej, chroniącej również przed działaniem wody i wilgoci - to zaimpregnowane więźby dachowe należy pokryć ognioochronnym, bezbarwnym lakierem do drewna, dopuszczonym przez producenta impregnatu. Lakier musi posiadać odpowiedni atest do stosowania w miejscach, gdzie wymagana jest niepalność materiałów
Szczegółowy opis zamówienia oraz warunki ich realizacji zawiera umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia.
Wartość zamówienia wynosi 121950,00 zł netto, w tym dla poszczególnych części:
1) 30 500,00 zł netto
2) 30 500,00 zł netto
3) 30 500,00 zł netto
4) 30 450,00 zł netto
3. Termin wykonania zamówienia:
Cz. 1. w terminie 5.08 - 15. 08.2019r
Cz. 2. w terminie 01.07 - 27.07.2019r
Cz. 3. w terminie 01.07 - 27.07.2019r
Cz. 4. w terminie 01.07 - 27.07.2019r
4. Warunki udziału w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek udziału jeśli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia obejmujące swym zakresem wykonanie robót budowlanych malarskich, zrealizowanych w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych;
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentów wymienionych w pkt. 5.2).
b) dysponuje osobami z odpowiednim doświadczeniem i aktualnym orzeczeniem lekarskim o braku przeciwskazań do prac na wysokościach
c) dysponuje atestowanym sprzętem, niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 5.1).
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału:
1) oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru jak w załączniku nr 3 do zaproszenia ( w oryginale)
2) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do zaproszenia,
oraz z załączeniem dowodów* określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Na potrzeby spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w Wykazie należy wskazać co najmniej 2 takie roboty, nie więcej jednak niż 4.
Wymagana forma dokumentów:
- wykaz robót budowlanych – oryginał,
- dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”
6. Opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
Zamawiający - oceni warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (5.1) i wykazu robót (5.2), wg formuły: spełnia lub nie spełnia.
7. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda załączenia do oferty:
a) karty charakterystyki zaproponowanego środka impregnującego/ karty technicznej
b) ważnego pozwolenia na obrót środkiem biobójczym do impregnacji lub Aprobaty Technicznej Instytutu Techniki Budowlanej
c) dokument dot. klasyfikacji ogniowej impregnatu (o ile klasyfikacja nie jest określona w innych dokumentach )
Wymagana forma dokumentu - kserokopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”
8. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
1) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę na etapie składania ofert reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do podpisania oferty nie wynika ze złożonego wraz z ofertą odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
W przypadku braku wymaganych dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia w ustalonym terminie brakujących w ofertach dokumentów i oświadczeń, a jeżeli:
a) uzupełnione dokumenty i oświadczenia ( wymienione w pkt. 5 ) nie potwierdzą spełniania warunków udziału lub Wykonawca nie uzupełni w wyznaczonym terminie dokumentów i oświadczeń
– to Zamawiający wykluczy takiego Wykonawcę z postepowania, a oferta nie będzie podlegała dalszej ocenie;
b) dostarczone dokumenty ( o których mowa w pkt. 7 ) nie potwierdzą wymagań Zamawiającego w stosunku do produktu lub Wykonawca nie uzupełni w wyznaczonym terminie tych dokumentów
- to Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy;
|
9. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:
1) Ofertę na daną część należy sporządzić w następujący sposób:
- w postaci formularza ofertowego, wg zał. Nr 1 (od 1.I …do 1.IV)
- do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5, 7 i 8 specyfikacji.
2) Jeżeli Wykonawca składa ofertę na 4, 3 lub 2 części, to koperta powinna zawierać :
- 4, 3 lub 2 formularze ofertowe wg zał. Nr 1 od 1.I …do 1.IV ( oddzielnie na każdą część)
- i pozostałe wymagane dokumenty w 1 egzemplarzu ( wspólnym dla wszystkich wymienionych w nim części )
3) Wykonawca może złożyć oferty na 4, 3, 2 części lub 1 część, w tym tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
4) Kopertę z ofertą ( na 4,3,2 lub 1 część) należy opisać następująco:
-
|
adres Zamawiającego:
|
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
25-018 Kielce ul. Żytnia 1
|
-
|
napis:
|
Oferta na: Impregnacja więźb dachowych obiektów MOSIR
Cz. (….) ( nazwa obiektu :……………………..…….)
Cz. (….) ( nazwa obiektu :……………………..…….)*
Cz. (….) ( nazwa obiektu :……………………..…….)*
Cz. (….) ( nazwa obiektu :……………………..…….)*
*) o ile dotyczy
|
-
|
adres Wykonawcy:
(DOPUSZCZA SIĘ ODCISK STEMPLA)
|
imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą), dokładnym
adresem (siedzibą), numerem telefonu i faksu
|
lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.
5) Oferty podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy, sporządzone w sposób jak wyżej, można składać w następujący sposób:
a) osobiście lub listownie na adres :
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1, ( I p. Sekretariat. ) 25-018 Kielce
b) elektronicznie : w pliku PDF, na adres e-mail: zamowienia@mosir.kielce.pl
przy czym za przekazany elektronicznie uznaje się ( scan ) fotokopię w formie załączników do wiadomości:
- oryginału dokumentów podpisanych przez upoważnione osoby ( dot. formularza ofertowego, oświadczenia, którym mowa w pkt. 5.1), wykazu robót, pełnomocnictw )
- oraz potwierdzonej kserokopii dowodów potwierdzających wykonanie robót oraz dokumentów wym. w pkt. 7.
Zabrania się wpisywania treści informacji w okno e-maila!
6) Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli własnoręczny znak jest nieczytelny lub nie zawiera imienia i nazwiska to musi być on uzupełniony napisem (np. w formie odcisku stempla), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego;
7) Formularz oferty, oświadczenia, wykazy, również te złożone na załącznikach do niniejszej specyfikacji muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy w sposób wskazany w ppkt.6);
8) W celu prawidłowego przygotowania oferty - Wykonawca przed jej sporządzeniem jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej na poszczególnych obiektach.
9) Informacje uzyskane w trakcie wizji lokalnej będą stanowić podstawę do sporządzenia oferty.
Informacji w tym zakresie udzielają:
- Zbigniew Król – zastępca kierownika Działu Ekonom. Adm. Sekcja Inwestycji i Eksploatacji. Tel: 41 3676716 w. 23 , 662 186939
- Kierownicy Obiektów:
Cz. 1. Kryta Pływalnia FOKA ul. Oś. Barwinek 31 - Przemysław Chmiel,
tel: 41 367 68 38, 784 422957
Cz. 2. Kryta Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 – Marzena Gołda,
tel: 41 342 00 51, 602 647688
Cz. 3. Kryta Pływalnia Jurajska ul. Jurajska 7 – Zofia Kubicka ,
tel: 41 364 21 71, 784 560289
Cz. 4. Hala Sportowa ul. Ściegiennego 8 – Jacek Domoradzki,
tel: 41 36 76 714, 41 36 76 715, 41 36 76 706, 608 078888
Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Wizja lokalna stanowić będzie podstawę do sporządzenia oferty.
10)W cenie ryczałtowej każdej oferty należy uwzględnić wszystkie okoliczności konieczne do wykonania zamówienia, w szczególności: element ryzyka obejmujący przykładowo: koszty robót przygotowawczych, transport, użycie specjalistycznego sprzętu, robót porządkowych, uporządkowania terenu po robotach, gwarancji, ewentualne koszty związane z odbiorami.
10. Termin i miejsce składania ofert upływa w dniu : 9 maja 2019r. o godz. 10:00.
Miejsce składania ofert: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI 25-018 Kielce ul. Żytnia 1, Ip. sekretariat
Oferty złożone po terminie jak wyżej zostaną niezwłocznie zwrócone.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 5
w dniu 9 maja 2019r. o godz. 10:15.
11. Opis kryteriów oceny ofert, znaczenie tych kryteriów i sposób oceny ofert:
1. Kryterium oceny ofert:
a) cena = 80%
b) okres gwarancji na trwałość zabezpieczenia bio- i ogniochronnego = 20%
Ad. a) Ilość punktów dla każdej oferty ( na daną część zamówienia) w tym kryterium zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
C min.
C = ------------ x 80 % 1 % - 1 punkt
C bad.
gdzie:
C – ilość punktów oferty badanej
C min. – cena minimalna spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej
Ad. b) Ilość punktów dla każdej oferty ( na daną część zamówienia) w tym kryterium zostanie wyliczona wg następujących zasad:
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin gwarancji na trwałość zabezpieczenia bio- i ogniochronnego krótszy niż 36 miesięcy, to jego oferta zostanie odrzucona.
Za wydłużenie gwarancji o 1 rok wykonawca otrzyma 5 pkt. przy czym:
- jeżeli Wykonawca wskaże 36 miesięcy - otrzyma 0 pkt, czyli:
36 mies. = 0 pkt.,
48 mies. = 5 pkt.,
60 mies. = 10 pkt.,
72 mies. = 15 pkt.,
84 mies. i więcej = 20 pkt.
2.Łączną ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych
w obu kryteriach.
3. Obliczenia w obydwu kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktowy ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
Uwaga!
W przypadku, gdy suma cen wszystkich najkorzystniejszych ofert przekroczy łącznie kwotę, jaką Zamawiający dysponuje na realizację wszystkich czterech części zamówienia – to Zamawiający, w pierwszej kolejności wybierze oferty złożone w 1, 2 i 3 części zamówienia( czyli: dot. krytych pływalni ).
12. Zabezpieczenie zamówienia:
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz usunięcia wad i usterek w wysokości 5% wartości umowy, w następujących formach :
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6) zabezpieczenie może być wnoszone również w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
3. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
4. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do złożenia: wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, i złożenia dowodu wniesienia zabezpieczenia, najpóźniej w dniu podpisania umowy..
13. Osoby uprawnione do kontaktu w sprawie zamówienia:
1/ w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Zbigniew Król, tel.: 41 3676716 lub 662 186939
2/ w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Halina Rutyna tel.: 41 3676716 w. 16 lub 662 186938
14. Ochrona danych osobowych
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/na danych osobowych jest: Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach ul. Żytnia 1;
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytań o swoje dane osobowe można skontaktować się pisząc na adres e-mail: iodo@mosir.kielce.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Impregnacja więźb dachowych obiektów MOSIR
§ Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane te zostały przekazane, a po tym czasie - przez okres a także w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym ze specyfikacja zamówienia oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2) Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia , składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.
15. Załączniki
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
3. Oświadczenie Wykonawcy.
4. Wykaz wykonanych robót.
5. Oświadczenie Wyk.dot. RODO*
*(dot. osób fizycznych)
29.04.2019r Mieczysław Tomala –dyrektor MOSIR
………………………………………………………………
Data i podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Zamawiającego
|