MIEJSKI OŚRODEK SPORTU
I REKREACJI W KIELCACH
Hotel Maraton**
  • Informacje główne
  • Dostępność pokojów
  • Cennik
  • Lokalizacja
  • Pogoda
  • Atrakcje turystyczne w okolicy
  • Kielce Centrum Sportowe (film)
  • Panorama
  • Promocje
  • Regulamin
  • Rezerwacja
Adres: 25-093 Kielce, ul. Leszka Drogosza 1
Tel: 41 362 91 16,
41 36 76 718 wew. 960
Fax: 41 361 42 58
E-mail:: hotel.maraton@mosir.kielce.pl

MPR – Miejsce Przyjazne Rowerzystom

Z przyjemnością informujemy, że nasz obiekt Hotel Maraton posiada rekomendację MPR – Miejsca Przyjaznego Rowerzystom na Wschodnim Szlaku Rowerowym Green Velo. Oznacza to, że przeszliśmy pozytywnie procedurę weryfikacji  przeprowadzoną przez audytorów szlaku Green Velo. Sprawdzani byliśmy pod kątem kryteriów „przyjazności dla rowerzystów”, a w naszej ofercie znajdziecie usługi dedykowane turystom rowerowym. Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszej oferty i jednocześnie do odwiedzenia Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo. Więcej o szlaku przeczytać można na stronie internetowej www.greenvelo.pl


Hotel posiada 60 miejsc noclegowych w pokojach 1,2,3,4 osobowych, wyposażonych w TV satelitarną, telewizory LCD, Wi-Fi, pełen węzeł sanitarny, czajniki bezprzewodowe, bezpłatny, strzeżony, ogrodzony parking, restaurację, bezpłatną siłownię i stadion LA dla gości hotelowych.

film

Hotel Maraton położony jest w obrębie Parku Kultury i Wypoczynku. Jest to ulubione miejsce do aktywnego wypoczynku mieszkańców Kielc. Na stokach góry Pierścienicy znajduje się orczykowy wyciąg narciarski. Dla miłośników spacerów i biegów jest nieskończona ilość ścieżek i duktów leśnych. Dla amatorów sportów rowerowych wokół góry Pierścienicy, wytyczono dwa szlaki rowerowe. W parku znajdują się także: ścieżka zdrowia, siłownie na świeżym powietrzu, plac zabaw dla najmłodszych oraz odpłatny park linowy. W odległości 300m od Hotelu znajduje się Aquapark "Baseny Tropikalne".


 

 

  1. 1.     HOTEL MARATON**

CENNIK USŁUG HOTELOWYCH

 

L.p.

 

Przedmiot usługi 

Ceny w zł  brutto/

1 dobę bez śniadania*

1.

Pokój jednoosobowy

100,00

2.

Pokój dwuosobowy

140,00

3.

Pokój trzyosobowy

180,00

4.

Pokój czteroosobowy

200,00

5.

Grupy zorganizowane osób dorosłych - powyżej 10 osób

(wycieczki, zgrupowania, kursokonferencje, itp…)

50,00

6.

Grupy młodzieżowe -zorganizowane powyżej 10 osób

(wycieczki szkolne, zgrupowania, obozy sportowe  itp…)

 

 40,00

7.

Dzieci do lat 4, jeżeli nie korzystają z odrębnego miejsca noclegowego

 

Nieodpłatnie

8.

Opłata za psa w pokoju (lub inne zwierzę)

20,00

9.

Śniadanie dla jednej osoby

20,00

10.

Sauna – brutto za godzinę korzystania

50,00

 




 

 

Uprzejmie informujemy, iż podczas Państwa pobytu w naszych hotelach istnieje możliwość skorzystania z naszych pięciu krytych pływalni.

Przygotowaliśmy dla Państwa specjalną ofertę promocyjną, która pozwala na zakup biletu na basen w cenie promocyjnej 5,50 zł brutto.

Za każdą dobę hotelową przysługuje Państwu zakup 1 biletu w cenie promocyjnej.

Zakup biletu w cenie promocyjnej uzależniony jest od wolnych miejsc na pływalni w wybranym przez Państwa bloku czasowym.

 

W przypadku grup zorganizowanych chęć uczestnictwa z basenu należy zgłosić Kierownikowi danej pływalni.

Jeżeli są Państwo zainteresowani w/w promocją, prosimy o zabranie ze sobą czepków oraz strojów kąpielowych (mężczyźni: slipek).

 

Prosimy o kliknięcie TUTAJ w celu uzyskania szczegółowych informacji nt. naszych pływalni.

Regulamin hotelu „Maraton”

Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.

1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.

2. Jeśli gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

3. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.

4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz.  10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.

5. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy    przedłużenia pobytu Gościa, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w      przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

6. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

7. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z gośćmi w pokoju.

8. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

9. W przypadku nieodwołania rezerwacji w terminie do godziny 16:00 w dniu przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa, hotel obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę. Opisana powyżej sytuacja nie dotyczy ofert specjalnych gdzie mogą obowiązywać inne warunki sprzedaży, rezerwacji i płatności.

10. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, hotel nie zwraca za nią opłaty.

11. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.

12. Hotel ma obowiązek zapewnić:

a)    warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,

b)   bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o pobycie Gościa (Zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych hotel nie udzieli osobom trzecim żadnych informacji dotyczących pobytu Gościa),

c)    profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,

d)   sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,

e)    sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę swoich możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

13. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

a)    udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,

b)   budzenie o wyznaczonej godzinie,

c)    przechowanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego),

d)   przechowanie (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów  mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca,

e)    zamawianie taxi.

14. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego

15. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

16. Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia wszelkich wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Prosimy o zastosowanie się do tej reguły. W przypadku nie stosowania się do powyższego zakazu zostanie naliczona opłata w wysokości 500 PLN/dzień.

17. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okno, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.

18. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia   przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.

19. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

20. Zabrania się wnoszenia na teren hotelu:

a)   przedmiotów niebezpiecznych (broni palnej, pneumatycznej, gazowej, noży, amunicji, kijów bejsbolowych),

b)   materiałów wybuchowych, materiałów pirotechnicznych,

c)   środków odurzających i psychotropowych,

d)  pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących i farbujących.

21. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą przechowywane przez hotel przez okres 3 miesięcy, po tym okresie zostaną przekazane do utylizacji.

22. Hotel akceptuje zwierzęta.

23. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04/05/2016 informujemy że pełna polityka dotycząca RODO dostępna jest na naszej stronie internetowej www.mosir.kielce.pl

Życzymy przyjemnego pobytu w naszym hotelu!

*

*



*


*

*

*










Powrót