Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://
Ogłoszenie nr 34714 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Kielce: Dostawa i montaż ekranu diodowego
(telebimu) z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem na stadion piłkarski przy
ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer
identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41 3676716, e-mail
zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji
samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) nie
www.mosir.kielce.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia tak
www.mosir.kielce.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: tak
Inny sposób:
Ofertę oraz dokumenty dołączone do oferty składa się pod rygorem
nieważności w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście
lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji 25-018 Kielce ul. Żytnia 1 , Ip.
sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż
ekranu diodowego (telebimu) z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem na stadion
piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 1) Demontaż analogowej tablicy wyników 2) Dostawa
fabrycznie nowego telebimu stadionowego (rok produkcji podzespołów: min. 2016
rok ) wraz z wyposażeniem fabrycznym, z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem
z licencją. 3) Dostawa i montaż komputera do zarządzania ekranem wraz z
systemem obsługi wyświetlanych treści i okablowaniem. 4) Wykonawca zobowiązany
jest do dostarczenia i zamontowania oraz uruchomienia powyższego komputera
sterującego wraz z niezbędnymi do tego urządzeniami, materiałami, okablowaniem
itp. 5) Dostarczenie oprogramowania sterującego oraz umożliwiającego
wyświetlanie treści wizualnych i zarządzania wyświetlaniem treści wraz z
nieograniczoną czasowo licencją na jego użytkowanie. 6) Przeprowadzenie
instalacji umożliwiającej wyświetlanie transmisji ( z wozu transmisyjnego bądź
z anteny emitującej relację). 7) Uruchomienie całego systemu oraz
przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi telebimu (użytkowania, obsługi)
pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Telebim musi zostać zamontowany na
wcześniej wymierzonej i dostosowanej do konkretnego miejsca konstrukcji
stalowej (stelażu). Konstrukcja ta musi zostać zamocowana do słupów nośnych w
narożniku stadionu wskazanych w załączniku do opisu w formie zdjęcia miejsca
montażu. Telebim będzie się spierał dolną krawędzią na ostatnim rzędzie trybun
w miejscu zdemontowanych siedzisk. Konstrukcja jak i sam telebim muszą być
zamontowane w taki sposób aby nie stanowiły żadnego zagrożenia dla zdrowia
uczestników imprezy masowej ( dot. m.in. wytrzymałości i siły nośności
elementów mocujących konstrukcji ). Całość nie powinna przekroczyć całkowitej
masy 3 ton. Montaż telebimu musi odbyć się w okresie nie koligującym z
trwającymi rozgrywkami ligowymi i ustalonym z administracją obiektu 3.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Opis
przedmiotu zamówienia Opisane parametry techniczne telebimu i komputerów
stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawcy mogą składać oferty na z
lepszymi, wyższymi parametrami. 4. Warunki realizacji zamówienia zawiera wzór
umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał
wizji lokalnej w miejscu realizacji montażu telebimu i sprzętu oraz robót
instalacyjnych, celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do
prawidłowego przygotowania i złożenia oferty. Termin wizji lokalnej ustala się
na dzień 6 marca 2017r w godzinach : 11.00-13.00. W czasie wizji zostanie
udostępniona do wglądu dokumentacja powykonawcza konstrukcji żelbetowej słupów
nośnych, do której będzie zamontowany telebim. Fakt odbycia wizji lokalnej
zostanie potwierdzony na piśmie. 6. Kontakt w sprawie: Jacek Domoradzki –
kierownik ZOS ul. Ściegiennego 8, tel: 608 078888: Wojciech Wesołowski – z-ca
kier. ZOS ul. Ściegiennego 8, tel: 664 027136 Koszty związane z
przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca.
II.5) Główny kod CPV: 48813100-1
Dodatkowe kody CPV:48900000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data zakończenia: 30/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin wykonania zamówienia:
30 maja 2017r z zastrzeżeniem minimalnego terminu wykonania zamówienia – na 10
maja 2017. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Szczegółowy opis oceny ofert w tym kryterium zawarty jest w rozdz. XX
niniejszej siwz.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.Zdolność techniczna lub zawodowa 3.1) Wykonawcy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co
najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ekranu diodowego LED
(telebimu ) z oprogramowaniem, o pow. ekranu nie mniejszej niż 32 m2 3.2) Osób
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co
najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności spełniania warunków udziału i braku
podstaw do wykluczenia , o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp i w Rozdz. VIII.
pkt. 1 i 2 SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności spełniania warunków udziału i braku podstaw do
wykluczenia , o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp i w Rozdz. VIII. pkt. 1 i 2
SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.7) W celu potwierdzenia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają
wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy składają wraz z ofertą: -
opis parametrów technicznych ekranu diodowego ( telebimu ) i komputera w języku
polskim ( których autentyczność musi być potwierdzona przez Wykonawcę)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert
wskazanym w rozdz. XVII pkt 2 SIWZ 1.1) Wypełniony i podpisany formularz
ofertowy wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma –
oryginał 1.2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca: a) spełnia warunki udziału w postępowaniu,
propozycja treści oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) nie podlega
wykluczeniu, propozycja treści oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 3 do
SIWZ; Wymagana forma – oryginał Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby
innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,
warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w
oświadczeniach, o którym mowa ppkt 1.2). 1.3) dowód wniesienia wadium – zgodnie
z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 1.4) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do
reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający
uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z
dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał
lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z
ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.5)
zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy
Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma –
oryginał; 1.6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).
Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98
ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze
zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez
notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem
tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)
pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 r. poz.359 t.j.). 4. W przypadku wniesienia
wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga: Zamawiający zwracając wadium
w trybie art. 46 Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec czego
zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą.
Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej
„za zgodność z oryginałem”. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. Nr rachunku: 66 1050 1461 1000 0090
3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na: „Dostawa i montaż
ekranu diodowego (telebimu) z kompletnym osprzętem i oprogramowaniem na stadion
piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach Uwaga: Wadium wniesione w
pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego przed
upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej: nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych: nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
CENA
|
60
|
TERMIN
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony) tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, określa §11 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik
nr 4 do SIWZ. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku
wystąpienia przesłanki z art. 144 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp. Strony nie
przewidują zmiany postanowień umowy w zakresie terminu wykonania
zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 09/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem): nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki: SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 - formularz oferty Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 3 -Oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 3 -Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 4 Projekt umowy Załącznik nr 4 Projekt umowy
Załącznik nr 5-opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 5-opis przedmiotu zamówienia
Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia (1.1) Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia (1.1)
Załącznik nr 6 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Załącznik nr 6 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
|