MIEJSKI OŚRODEK SPORTU
I REKREACJI W KIELCACH
Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych d

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Ogłoszenie nr 510557792-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.

 

Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2021– zamówienie III częściowe.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul. Żytnia  1, 25-018  Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3676796; 41 3676716, e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2021– zamówienie III częściowe.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IIDU.2.26.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy środków chemicznych, myjących, czyszczących i higienicznych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby utrzymania czystości i porządku w obiektach Zamawiającego w Kielcach: 1. Hala Widowiskowo-Sportowa ul. Żytnia 1 2. Hala Sportowa ul. Krakowska 72 3. ZOS ul. Szczecińska 1 ( Basen Letni - Lodowisko) 4. ZOS ul. Drogosza ( Hotel „MARATON”, Hala Legionów-tylko parkiet, Stadion l. a.) 5. ZOS ul. Ściegiennego 8 ( Hotel „STADION”, Hala Sportowa ) 6. ZOS ul. Warszawska 338 ( Hala sportowa ) 7. Kryta Pływalnia DELFIN ul. Krakowska 2 8. Kryta Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 9. Kryta Pływalnia MORS ul. Marszałkowska 96 10. Kryta Pływalnia FOKA ul. Barwinek 31 11. Kryta Pływalnia JURAJSKA ul. Jurajska 7 12. Dział Ekonomiczno-Administracyjny – ul. Żytnia 1 (Biuro MOSIR) 13. Dział Organizacji Imprez Sportowych ul. Drogosza 2 ( Hala Legionów) 14. Boisko Piłkarskie ul. Kusocińskiego 53. Jest to zamówienie 3- częściowe, z którego poszczególne części noszą nazwę: Cz. I. Dostawachemicznych środków czystości do obiektów MOSIR w roku 2021 Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiRw roku 2021 Cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiRw roku 2021

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0

 

Dodatkowe kody CPV: 39811100-1, 39813000-4, 39830000-9, 39831240-8, 39831300-9, 39831600-2, 39525800-6, 33711900-6, 33741100-7, 39224300-1, 33760000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: Dostawachemicznych środków czystości do obiektów MOSIR w roku 2021

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104739.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pińczowska 1A
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113073.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113073.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121410.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiRw roku 2021

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23726.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pińczowska 1A
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26490.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26490.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30862.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 3   

NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiRw roku 2021

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25058.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pińczowska 1A
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27708.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27708.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31405.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 69-73  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 214 tys. euro. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów powszechnie dostępnych, których możliwość nabycia ma każdy, o ustalonych standardach posiadających powtarzalne cechy jakościowe i techniczne produktów. Na rynku funkcjonuje duża ilość Wykonawców zdolnych do wykonania dostaw. Zaproszona ilość Wykonawców zapewnia konkurencyjność postępowania. Cena jest podstawowym czynnikiem cenotwórczym oferty. Na koszty wykonania zamówienia składa się : cena za poszczególne produkty wraz z dostawą ich do obiektów Zamawiającego. Koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione w sposób szczegółowy, poprzez: określenie w opisie zamówienia ( z podziałem na części ) cech jakościowych i technicznych każdego zamawianego produktu oddzielnie oraz zapotrzebowania na poszczególne produkty w okresie 1 roku.

 

Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. I, cz. II i cz. III

Kielce dnia  21.12.2020 r.

N.ZP.2.26.131.2020

Dot. postępowania o udzielenie  zamówienia publicznego prowadzonego w trybie   zapytania o cenę, na  podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z  2019r, poz. 1843 ze zm.) pn:  Dostawa środków chemicznych, artykułów   gospodarczych i higienicznych  do obiektów  Miejskiego Ośrodka Sportu  i Rekreacji  w Kielcach w roku 2021 – zamówienie 3 częściowe.

 

1.      Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. I

Cz. I. Dostawa chemicznych  środków czystości do obiektów MOSIR w roku 2021

 

Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych - Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu  o udzielenie zamówienia na cz. I,  jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 1 Wykonawcy: 

 

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A, 25-116 Kielce  

- za cenę: 113 073,62  zł brutto ( słownie: sto trzynaście tysięcy zero siedemdziesiąt trzy 62/100 zł )

Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z postepowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty. 

Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny  złożonych ofert zawierającym punktację  przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert  i łączną punktację :

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Ilość pkt w kryterium:

CENA = 100%

Ilość pkt

ŁĄCZNIE

1

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A,

25-116 Kielce

100,00

100,00

9

PUH IMPOLEX R. Szczepaniak i S-ka Spółka Jawna

ul. Zbożowa 9C,

25-416 Kielce

93,10

93,10

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp,  umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od  dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

2.      Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. II

Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR w roku 2021.

 

Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych - Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu  o udzielenie zamówienia na cz. II,  jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 Wykonawcy: 

 

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A, 25-116 Kielce              

- za cenę: 26 490,51 zł brutto ( słownie: dwadzieścia sześć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt  51/100 zł )

 

Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z postepowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty. 

Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny  złożonych ofert zawierającym punktację  przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert  i łączną punktację :

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Ilość pkt w kryterium:

CENA = 100%

Ilość pkt

ŁĄCZNIE

2

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A,

25-116 Kielce

100,00

100,00

5

PARTNER Robert Buras, Zdzisław Odziemek Sp. Jawna

ul. Łanowa 45,

25-147 Kielce

99,50

99,50

8

PUH IMPOLEX R. Szczepaniak i S-ka Spółka Jawna

ul. Zbożowa 9C,

 25-416 Kielce

85,80

85,80

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp,  umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od  dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

3.      Zawiadomienie o wyborze oferty na cz. III

 

Cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiR w roku 2021

Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz.1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych - Zamawiający informuje, że w w/w postępowaniu  o udzielenie zamówienia na cz. III,  jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 3 Wykonawcy:

 

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A, 25-116 Kielce              

- za cenę: 27 708,15 zł brutto ( słownie: dwadzieścia siedem tysięcy siedemset osiem 15/100 zł )

 

Zgodnie z art. 91 ust.2 Pzp, wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium: Cena z wagą 100 %, określonym  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z postepowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy, nie odrzucono żadnej oferty. 

Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny  złożonych ofert zawierającym punktację  przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert  i łączną punktację :

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Ilość pkt w kryterium:

CENA = 100%

Ilość pkt

ŁĄCZNIE

3

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A,

25-116 Kielce

100,00

100,00

4

Biuro Techniczn0-Handlowe

ASKON S.C

ul. Krakowska 304,

 25-801 Kielce

88,20

88,20

6

PARTNER Robert Buras, Zdzisław Odziemek Sp. Jawna

ul. Łanowa 45,

25-147 Kielce

95,40

95,40

7

MAG-CHEM Magdalena Krzyszkowska

ul. Kolberga 4,

25-620 Kielce

95,40

95,40

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp,  umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od  dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

 

 

Informacja z otwarcia ofert

Kielce, dnia  17.12.2020 r.


Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania o cenę, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r, poz.1986) pn: Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych  do obiektów  Miejskiego Ośrodka Sportu  i Rekreacji w Kielcach  w roku 2021- zamówienie 3 częściowe.

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT


Działając w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający przedstawia informacje z otwarcia ofert w w/w postępowaniu:

1. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:

180 500,00 zł brutto, w tym na:

- cz. I.  Dostawa chemicznych  środków czystości do obiektów MOSIR: 126 051,03 

- cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR: 26 405,64

- cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiR:      28 043,33

 

2. Nazwy i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny ofert.

 

Cz. I. Dostawa środków chemii gospodarczej do obiektów MOSiR

nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena brutto

 

1

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A, 25-116 Kielce

113 073,62

9

PUH IMPOLEX R. Szczepaniak i S-ka Spółka Jawna

ul. Zbożowa 9C, 25-416 Kielce

121 410,45

 

Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR

nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena brutto

2

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A, 25-116 Kielce

26 490,51

5

PARTNER Robert Buras, Zdzisław Odziemek Sp. J

ul. Łanowa 45, 25-147 Kielce

26 622,39

8

PUH IMPOLEX R. Szczepaniak i S-ka Spółka Jawna

ul. Zbożowa 9C, 25-416 Kielce

30 862,24

 

Cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiR

nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena brutto

 

3

DTJ Tomasz Jurczak

ul. Pińczowska 1A, 25-116 Kielce

27 117,15

4

Biuro Techniczn0-Handlowe

ASKON S.C

ul. Krakowska 304, 25-801 Kielce

31 405,18

6

PARTNER Robert Buras, Zdzisław Odziemek Sp. J

ul. Łanowa 45, 25-147 Kielce

29 031,03

7

MAG-CHEM Magdalena Krzyszkowska

ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce

29 043,38


3. Jednocześnie Zamawiający informuje, że: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego powyższej informacji , zobowiązany jest złożyć :                      

- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,  o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączeniu do niniejszej Informacji ( Załącznik nr 6 do SIWZ)

W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wymagana forma – oryginał

 

 

Załączniki:

ośw dot. gr.kapitałowej
ośw dot. gr.kapitałowej

Powrót Stron:  1