Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 36699 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Kielce: Wymiana murawy oraz wegetacyjnej
warstwy podłoża na płycie boiska stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8
w Kielcach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul. Żytnia
1, 25-018 Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3676796;
41 3676716, faks 41 3676913, e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania
zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli
zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie
informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli
zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w
sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana murawy oraz wegetacyjnej warstwy podłoża na płycie boiska stadionu
piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II DU. 2.26.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- zabezpieczenie systemu zraszania płyty boiska poprzez oznaczenie miejsc
oraz schowanie zraszaczy w ziemi oraz zabezpieczenie systemu instalacji
nawadniającej przed zanieczyszczeniami i uszkodzeniami na czas modernizacji
płyty. - usunięcie darni metodą frezowania bądź ściągnięcia metodą spychową o
grubości min. 3,5cm - wywiezienie sfrezowanej- ściągniętej darni - usunięcie i
odwóz warstwy wegetacyjnej (warstwy fiberturf) o grubości ok. 12 cm -
wywiezienie sfrezowanej- ściągniętej warstwy - profilowanie wraz z
zagęszczeniem koryta płyty boiska - roboty pomiarowe (metodą laserową) -
ponowna instalacja systemu nawadniania - ponowny montaż systemu instalacji
nawadniającej wraz z kompletem zraszaczy - wykonanie podbudowy pod warstwę
wegetacyjną - ułożenie i profilowanie warstwy pod warstwę wegetacyjną -
ułożenie i profilowanie nowej warstwy wegetacyjnej o krzywej przesiewu zgodnej
z normą DIN 18035-4 o gr. Ok.12cm - ułożenie trawy piłkarskiej z rolki szer.
min. 1,2 m długość min. 10 m rozkładanej mechanicznie (ok. 8000 m2) - nawożenie
murawy nawozami z wysoka zawartością azotu i fosforu - wykonanie opisowej
dokumentacji powykonawczej, instrukcji użytkowania oraz warunków gwarancyjnych
- geodezyjne wyznaczenie punktów pod malowanie linii pola gry - osadzenie tulei
pod chorągiewki w narożnikach boiska
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.5) Główny Kod CPV: 03441000-3
Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 77329000-9, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 629629.63
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
PAGRO Firma Brukarsko-Drogowa
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sp. z o.o., , ul. Trębacza 12
, 31-436, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 666364.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 666364.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 666364.32
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ
OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia zwolnej ręki
na podstawie art. 67.ust.1pkt.3) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wymiana płyty boiska wynika z faktu bardzo złego stanu boiska po zimie,
potwierdzonego badaniami przeprowadzonymi w miesiącu lutym przez niezależnych
ekspertów zewnętrznych (PZPN). Obecny stan murawy uniemożliwia normalne
korzystanie z boiska – prowadzenia zajęć treningowych oraz rozgrywania meczów,
ponieważ jest to niebezpieczne dla zdrowia korzystających z płyty boiska.
Wymiana płyty boiska jest możliwa w jedynym możliwym czasie 15 dniowej przerwy
w rozgrywkach Ekstraklasy tj. pomiędzy 03.03.2017 a 18.03.2017 i przed meczem
testowym do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej U-21 w Kielcach w dniu 27 marca
2017r.
Postawa prawna: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z
przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć,
wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować
terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
|