Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.mosir.kielce.pl/przetargi.php
Ogłoszenie
nr 6183 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Kielce: Projekt, dostawa i montaż systemu zasilania rezerwowego na
Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty
budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Ośrodek
Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul. ul.
Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel.
41 3676796; 41 3676716, e-mail zamowienia@mosir.kielce.pl, faks 41 3676913.
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki
organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL) nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia tak
http://www.mosir.kielce.pl/przetargi.php
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób: nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób: tak
Inny sposób:
Ofertę oraz dokumenty dołączone do oferty składa się pod rygorem nieważności w
formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za
pośrednictwem posłańca
Adres:
MIESKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI, 25-018 Kielce ul. Żytnia 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt, dostawa i
montaż systemu zasilania rezerwowego na Stadionie Piłkarskim przy ul.
Ściegiennego 8 w Kielcach
Numer referencyjny: II RB.N.ZP.2.26.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie systemu zasilania
rezerwowego dla obiektu Stadion Piłkarski przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a) wykonanie projektu systemu
zasilania rezerwowego b) wykonanie robót polegających na zainstalowaniu
zakupionego agregatu prądotwórczego, i podłączenia do istniejącej sieci
energetycznej stadionu piłkarskiego; c) zsynchronizowanie systemu z układem SZR
d) sporządzenie protokołów z wykonanych prób i badań e) wykonanie dokumentacji
powykonawczej w 2 egzemplarzach ( w wersji papierowej i elektronicznej ) f)
przeszkolenie personelu Zamawiającego z obsługi urządzenia. 2. Szczegółowy
zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy – stanowiący
Załącznik nr 4 do siwz, b) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik
nr 5 do siwz,
II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:71320000-7, 45111200-0, 45223200-8, 45310000-3,
45311100-1, 45314310-7, 45317000-2, 51100000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 555000.00
Waluta: pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów: Okres w dniach: 70
II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin wykonania zamówienia: 70
dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem minimalnego
terminu wykonania zamówienia – 50 dni kalendarzowych. Termin wykonania
zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3.1) Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co
najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu zasilania
rezerwowego o mocy nie mniejszej niż 500 kW, o wartości nie mniejszej niż 500
000,00 zł brutto każda, w ramach jednego zamówienia. 3.2) Osób Wykonawca musi
wykazać dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do:
a) projektowania, b) kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia
budowlane w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci
elektroenergetycznych. Uwaga: 1. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015
r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz.65) lub zgodnie z
wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub
posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15
grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów
budownictwa (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy
realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3.
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp ( i w Rozdz.
VIII. pkt. 1 i 2 SIWZ )
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp (
i w Rozdz. VIII. pkt. 1 i 2 SIWZ )
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca
zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdz.
XVII pkt 2 SIWZ 1.1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru określonego
w Załączniku nr 1 do SIWZ; Wymagana forma – oryginał 1.2) Aktualne na dzień
składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a)
spełnia warunki udziału w postępowaniu, propozycja treści oświadczenia zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) nie podlega wykluczeniu, propozycja treści
oświadczenia zgodnie Załącznikiem nr 3 do SIWZ; Wymagana forma – oryginał
Uwaga: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w
zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,
zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa ppkt
1.2). 1.3) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 1.4)
dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w
szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do
reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów
rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z
ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres;
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.5) zobowiązanie
wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega
na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.6)
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy).
Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98
ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze
zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez
notariusza.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100). 2. Wadium
wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w
jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016 r.
poz.359 t.j.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji
- wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
Uwaga: Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci Wykonawcy
oryginał dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób trwały
oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do
oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 5. Wadium
wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. Nr
rachunku: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w przetargu
nieograniczonym na „Projekt, dostawę i montaż systemu zasilania rezerwowego na
Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach. Uwaga: Wadium
wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany wyżej rachunek bankowy
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie
wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom,
niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9; b) Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania
umowy. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę,
któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 lit. a), jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli
wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający
zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie
złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art.87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzyma
wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)
odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych: nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej: nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych: nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów: nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
CENA
|
60
|
TERMIN
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony) tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 62 wzoru umowy, stanowiącego
Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 27/01/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem): nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu : język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załacznik nr 1 - formularz oferty Załacznik nr 1 - formularz oferty
Załacznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy na wu Załacznik nr 2 - oświadczenie Wykonawcy na wu
Załacznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy na bpdw Załacznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy na bpdw
Załacznik nr 4- projekt umowy Załacznik nr 4- projekt umowy
Załacznik nr 5 - Program Funkcjonalno-Uzytkowy Załacznik nr 5 - Program Funkcjonalno-Uzytkowy
Załacznik nr 6 - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Załacznik nr 6 - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
|