|
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie
nr 372223 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
Kielce: Dostawa
chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie
o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego nie
Postępowanie
zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie
Postępowanie
zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających nie
Postępowanie
zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1)
NAZWA I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 26076219700000, ul.
ul. Żytnia 1, 25018 Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913, e-mail
zamowienia@mosir.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosir.kielce.pl
I. 2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny:
jednostka budżetowa Gminy Kielce
I.3)
WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało
udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I
jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy
wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa
chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2017
Numer
referencyjny (jeżeli dotyczy):
II DU
2.26.6.2016
II.2)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia są dostawy środków chemicznych, myjących, czyszczących i
higienicznych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby utrzymania czystości i
porządku w obiektach Zamawiającego w Kielcach: 1. Hala Widowiskowo-Sportowa
ul. Żytnia 1 2. Hala Sportowa ul. Krakowska 72 3. ZOS ul. Szczecińska 1 (
Basen Letni - Lodowisko) 4. ZOS ul. Drogosza ( Hotel „MARATON”, Hala
Legionów-tylko parkiet, Stadion l. a.) 5. ZOS ul. Ściegiennego 8 ( Hotel „STADION”,
Hala Sportowa ) 6. ZOS ul. Warszawska 338 ( Hala portowa ) 7. Kryta Pływalnia
DELFIN ul. Krakowska 2 8. Kryta Pływalnia ORKA ul. Kujawska 18 9. Kryta
Pływalnia MORS ul. Toporowskiego 96 10. Kryta Pływalnia FOKA ul. Barwinek 31
11. Kryta Pływalnia ul. Jurajska 7 12. Dział Ekonomiczno-Administracyjny –
ul. Żytnia 1 ( Siedziba główna ,Biuro MOSIR) 13. Dział Organizacji Imprez
Sportowych ul. Drogosza 2 ( Hala Legionów)
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.5)
Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8
SEKCJA
III: PROCEDURA
III.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie
o cenę
III.2)
Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ
NR: 1
|
NAZWA: Dostawa chemicznych środków
czystości do obiektów MOSIR w roku 2017.
|
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
|
IV.1)
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT105074.49
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert 2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami
Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak, biuro@dtj.com.pl,
ul. Pińczowska 1A, 25-116, Kielce, kraj/woj.
świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH
Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 137810.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137810.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157778,97
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ
NR: 2
|
NAZWA: Dostawa artykułów gospodarczych
do obiektów MOSiR w roku 2017
|
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
|
IV.1)
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 13451.12
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert 3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami
Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DTJ Tomasz Jurczak,
biuro@dtj.com.pl, ul. Pińczowska 1A, 25-116,
Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii
Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH
Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 21601.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21601.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26563.11
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ
NR: 3
|
NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych:
papieru toaletowego i ręczników papierowych do obiektów MOSiR w roku 2017
|
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
|
IV.1)
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT 25006.83
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert 2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami
Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PARTNER Spółka Jawna Robert Buras Zdzisław Odziemek ,
br-oz@o2.pl, ul. Łanowa 45, 25-147, Kielce,
kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii
Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH
Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 32211.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32211.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32536.45
Waluta: pln
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1)
Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na
podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy
podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 209 tys. euro. Przedmiotem zamówienia
są dostawy artykułów powszechnie dostępnych, których możliwość nabycia ma
każdy, o ustalonych standardach posiadających powtarzalne cechy jakościowe i
techniczne produktów. Na rynku funkcjonuje duża ilość Wykonawców zdolnych do wykonania
dostaw. Zaproszona ilość Wykonawców ( 5) zapewnia konkurencyjność
postępowania. Cena jest podstawowym czynnikiem cenotwórczym oferty. Na koszty
wykonania zamówienia składa się tylko cena za poszczególne produkty wraz z
dostawą ich do obiektów Zamawiającego. Koszty w całym okresie korzystania z
przedmiotu zamówienia zostały uwzględnione w sposób szczegółowy, poprzez:
określenie w opisie zamówienia ( z podziałem na części ) cech jakościowych i
technicznych każdego zamawianego produktu oddzielnie oraz zapotrzebowania na
poszczególne produkty w okresie 1 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zawiadomienie o wyborze ofert na cz. I , II i III.
Kielce dnia 14.12.2016r
Dot: postepowania o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonego w trybie zapytania o cenę, na podstawie ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz.2164
ze zm.)
pn: Dostawa chemicznych środków czystości, artykułów
gospodarczych i higienicznych do
obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w Kielcach w roku 2017-
zamówienie 3 częściowe.
1.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NA
CZ. I.
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w postepowaniu o udzielenie
zamówienia na cz. I pod nazwą: Dostawa
chemicznych środków czystości do
obiektów MOSIR w roku 2017.
jako najkorzystniejszą wybrano ofertę
Wykonawcy:
P.H.U. „DTJ” Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1a, 25-116 Kielce
|
- za cenę: 137 810,43 zł brutto ( sł: sto
trzydzieści siedem tysięcy osiemset dziesięć 43/100)
Zgodnie z art. 91 ust.2a) Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty na cz. I.
zamówienia dokonano na podstawie
kryterium: Cena z wagą 100 % określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym
punktację przyznaną ofertom w kryterium
oceny ofert i łączną punktację :
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt wg
Kryterium: Cena =100%
|
Ilość
punktów łącznie
|
2
|
P.H.U. DTJ Tomasz
Jurczak
ul. Pińczowska 1a,
25-116 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
6
|
PARTNER Spółka
Jawna
Robert Buras,
Zdzisław Odziemek
ul. Łanowa 45,
25-147 Kielce
|
87,34
|
87,34
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 umowa
zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
2. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NA CZ. II.
Działając
w trybie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie
zamówienia na cz. II pod nazwą: Dostawa
artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR w roku 2017
jako najkorzystniejszą wybrano ofertę
Wykonawcy:
P.H.U. „DTJ”
Tomasz Jurczak ul. Pińczowska 1a, 25-116 Kielce
|
- za cenę: 21 601,42 zł brutto ( sł: dwadzieścia jeden tysięcy sześćset jeden 42/100)
Zgodnie z art. 91 ust.2a) Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty na cz. II.
zamówienia dokonano na podstawie
kryterium: Cena z wagą 100 % określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert i łączną punktację
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt wg
Kryterium: Cena =100%
|
Ilość
punktów łącznie
|
1
|
DUET
Witold
Borek
Mariusz
Zieliński
ul.
Rolna 2, 25-419 Kielce
|
91,23
|
91,23
|
3
|
P.H.U.
„DTJ”
Tomasz
Jurczak
ul.
Pińczowska 1a, 25-116 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
5
|
PHU
“SKOMAR” Marian Skowera
ul.
Żniwna 3
25-419
Kielce
|
81,32
|
81,32
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 umowa
zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
3.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NA
CZ. III.
Działając w
trybie art. 92 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie
zamówienia na cz. III pod nazwą: Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do
obiektów MOSiR w roku 2017
jako najkorzystniejszą wybrano ofertę
Wykonawcy:
PARTNER Robert Buras, Zdzisław
Odziemek Spółka Jawna
ul. Łanowa 45, 25-147 Kielce
|
- za cenę: 32 211,24 zł brutto ( sł: trzydzieści dwa tysiące dwieście
jedenaście 24/100)
Zgodnie z art. 91 ust.2a) Pzp, wyboru
najkorzystniejszej oferty na cz. II.
zamówienia dokonano na podstawie
kryterium: Cena z wagą 100 % określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców,
którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny
ofert i łączną punktację
Nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Ilość pkt wg
Kryterium: Cena =100%
|
Ilość
punktów łącznie
|
4
|
P.H.U.
„DTJ”
Tomasz
Jurczak
ul.
Pińczowska 1a,
25-116
Kielce
|
99,00
|
99,00
|
7
|
„PARTNER” Robert
Buras, Zdzisław Odziemek Spółka Jawna
ul. Łanowa 45,
25-147 Kielce
|
100,00
|
100,00
|
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 umowa
zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
|
|
|
|
|
|
|
|
Informacja z otwarcia ofert
Kielce, dnia 29.11.2016 r.
Dot. postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania o cenę, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z
2015 r. poz.2164 ze zm.) pn: Dostawa
chemicznych środków czystości, artykułów gospodarczych i higienicznych do obiektów
Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w roku 2017- zamówienie 3 częściowe.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając
w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający przedstawia informacje z
otwarcia ofert w w/w postepowaniu:
1.
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
wynosi: 188 200,00 zł brutto, w tym na:
-
Na cz. I. Dostawa chemicznych środków czystości do obiektów MOSIR -135
000,00 zł ;
-
Na cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR - 19 000,00 zł;
-
Na cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników
papierowych do obiektów MOSiR - 34 200,00 zł
2.
Adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, cena i inne kryteria oceny
ofert:
Cz. I. Dostawa środków chemii gospodarczej do obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
2
|
P.H.U. „DTJ”
Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1a, 25-116 Kielce
|
137 806,40 zł
|
6
|
„PARTNER” Robert Buras, Zdzisław Odziemek Spółka Jawna
ul. Łanowa 45, 25-147 Kielce
|
157 743,01 zł
|
Cz. II. Dostawa artykułów gospodarczych do obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
1
|
DUET
Witold Borek
Mariusz Zieliński
ul. Rolna 2, 25-419
Kielce
|
23 676,89 zł
|
3
|
P.H.U. „DTJ”
Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1a,
25-116 Kielce
|
21 601,42 zł
|
5
|
PHU “SKOMAR” Marian
Skowera
ul. Żniwna 3
25-419 Kielce
|
26 563,11 zł
|
Cz. III. Dostawa artykułów higienicznych: papieru toaletowego i ręczników papierowych do
obiektów MOSiR
nr oferty
|
Nazwa i adres Wykonawcy
|
Cena brutto
|
4
|
P.H.U. „DTJ”
Tomasz Jurczak
ul. Pińczowska 1a,
25-116 Kielce
|
32 536,45 zł
|
7
|
„PARTNER” Robert Buras, Zdzisław Odziemek Spółka Jawna
ul. Łanowa 45, 25-147 Kielce
|
32 211,24 zł
|
3.Jednocześnie Zamawiający informuje, że: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego
powyższej informacji , czyli do 2 grudnia
2016r - zobowiązany jest złożyć:
-
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w Załączniku
nr 6 do SIWZ
W
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
Wymagana
forma – oryginał
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Stron: 1 |
|
| |
|