Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: PRZEBUDOWA STREFY VIP STADIONU PIŁKARSKIEGO W
KIELCACH PRZY UL. KS.P. ŚCIEGIENNEGO 8, NA DZ. NR EWID.16 OBR.0023
Numer ogłoszenia: 67814 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostka budżetowa Gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA STREFY VIP STADIONU PIŁKARSKIEGO W
KIELCACH PRZY UL. KS.P. ŚCIEGIENNEGO 8, NA DZ. NR EWID.16 OBR.0023.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest
Przebudowa strefy VIP stadionu piłkarskiego w Kielcach przy ul. ks. P.
Ściegiennego 8, na dz. nr ewid. 16 obr. 0023 1.1. Przedmiotem zamówienia jest
powiększenie strefy VIP na stadionie piłkarskim w Kielcach poprzez zabudowanie
części tarasu w poziomie +1 przylegającej do obecnego zaplecza strefy VIP oraz
zwiększenie pojemności trybuny VIP. W ramach przebudowy należy wykonać między
innymi następujące roboty: - demontaż sufitów podwieszanych, instalacji
sanitarnych i elektrycznych, - wzmocnienie dwóch stóp fundamentowych na których
posadowione są słupy, - wykonanie konstrukcji wsporczej pod stropem, -
rozebranie belki żelbetowej wystającej ponad strop na długości 24 m, -
wykonanie zadaszenia rozbudowy zaplecza w konstrukcji stalowej, - wykonanie
przekrycia konstrukcyjnego dachu blachą trapezową, - wykonanie tynków
gipsowych, - murowanie ścian z bloczków ceramicznych, - montaż ściany
kurtynowej - ślusarka aluminiowa ( wypełnienie szkło), - montaż sufitów
podwieszanych modułowych i rastrowych, malowanie, - wykonanie instalacji elektrycznej
- przewodowanie, zasilanie urządzeń wentylacyjnych, montaż opraw
oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, - wykonanie instalacji wod.- kan. i
p.poż., - odprowadzenie wód opadowych z dachu, - wykonanie wentylacji
mechanicznej, - wykonanie instalacji ogrzewania , chłodzenia freonowego, -
montaż kurtyn powietrznych. 1.2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania
został określony w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót oraz przedmiarze robót, w całości zwanych dalej dokumentacją -
stanowiących załączniki do SIWZ oraz zapisami w niniejszej SIWZ. 1.3 Wszelkie
użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako
informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót
budowlano-montażowych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego
przeznaczenia oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość
należy rozumieć minimalne parametry urządzenia, materiału wskazanego z nazwy w
zakresie wartości podanych w dowolnie obowiązującej normie na terenie Kraju lub
Europy dla tego urządzenia lub materiału..
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia
podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9,
45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: 40 000,00 zł słownie (czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi
się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej
lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)
gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga:
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca winien załączyć do oferty
oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane
jest złożenie wraz z ofertą dokumentu w oryginale, a dodatkowo do oferty należy
dołączyć (spiąć z ofertą) kopię składanego dokumentu poświadczoną za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę w sposób opisany w rozdz. XV pkt 1 lit. I) SIWZ.
Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 Pzp, zwróci Wykonawcy oryginał
dokumentu wadium, wobec czego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału
dokumentu wadium z ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić
przelewem na konto: 66 1050 1461 1000 0090 3035 4485 z dopiskiem: Wadium w
przetargu nieograniczonym na: Przebudowa strefy VIP stadionu piłkarskiego w
Kielcach przy ul. ks. P. Ściegiennego 8, na dz. nr ewid. 16 obr. 0023
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie określa
szczegółowo tego warunku. Ocena jego spełnienia bedzie dokonana nan
podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. ust. 1 ustawy Pzp,
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający uzna, że Wykonawca
spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty,
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2
roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto każda
polegające na remoncie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności
publicznej. Przez budynek użyteczności publicznej rozumie się budynek o
którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia
2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki
i ich usytuowanie ( Dz. U. 2015 poz.1422) Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w
rozdz. IX pkt 2 lit. a) i b) SIWZ.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie określa
szczegółowo tego warunku. Ocena jego spełnienia bedzie dokonana nan
podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. ust. 1 ustawy Pzp,
zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać
dysponowanie osobami przewidzianymi do kierowania robotami budowlanymi,
posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w tym zakresie, w
specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie
instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Ocena spełniania tego
warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów
wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit c) i d) SIWZ. Uwaga: Samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy
Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych, tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15
stycznia 2016 poz.65).
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- - Wykonawca musi wykazać, że
posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł na jedno i więcej
zdarzeń; - Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub
zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. Ocena
spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów
wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. e) i f) SIWZ.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- określenie
robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych
niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W Wykazie muszą być wskazane co najmniej 2 najważniejsze roboty, o których
mowa w Rozdz. VIII.pkt.2 b) Siwz;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)dowód
wniesienia wadium zgodnie z opisem w rozdz. XIII SIWZ; b)pisemne zobowiązanie
innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i
doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów; W celu oceny, czy Wykonawca
będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego
wykonania zamówienia, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu
musi jasno wynikać: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób
wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem
( np. podwykonawca, inny) zakres i okres udziału innego podmiotu przy
wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał c)pełnomocnictwo
określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a
umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana
forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
d)pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma dokumentu -
oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne
zmiany postanowień zawartej umowy określone są w § 46 wzoru umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25 - 018 Kielce, Ip. pok. nr
5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Żytnia 1, 25 - 018 Kielce, Ip.
sekretariat..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W
załączeniu: ( do pobrania )
Załączniki: SIWZ SIWZ
załącznik nr 1_oferta załącznik nr 1_oferta
załącznik nr 2 oświadczenie z art 22 załącznik nr 2 oświadczenie z art 22
załącznik nr 3 oświadczenie z art 24ust.1 załącznik nr 3 oświadczenie z art 24ust.1
załącznik nr 4_Wykaz_robot załącznik nr 4_Wykaz_robot
załącznik nr 5_Wykaz_osob załącznik nr 5_Wykaz_osob
załącznik nr 6 Oświadczenie z art 24 ust 2 pkt 5 załącznik nr 6 Oświadczenie z art 24 ust 2 pkt 5
załącznik nr 7 wzór umowy załącznik nr 7 wzór umowy
8.1.1. Opis_ Architektura 8.1.1. Opis_ Architektura
8.1.2. Rys_A-w-1 8.1.2. Rys_A-w-1
8.1.3. Rys_A-w-2 8.1.3. Rys_A-w-2
8.1.4. Rys_A-w-2a 8.1.4. Rys_A-w-2a
8.1.5. Rys_A-w-3 8.1.5. Rys_A-w-3
8.1.6. Rys_A-w-4 8.1.6. Rys_A-w-4
8.1.7. Rys_A-w-5 8.1.7. Rys_A-w-5
8.1.8. Rys_A-w-6 8.1.8. Rys_A-w-6
8.1.9. Rys_A-w-7 8.1.9. Rys_A-w-7
8.1.10. Rys_A-w-8 8.1.10. Rys_A-w-8
8.1.11. Rys_A-w-9 8.1.11. Rys_A-w-9
8.1.12. Rys_A-w-10 8.1.12. Rys_A-w-10
8.1.13. Rys_A-w-11 8.1.13. Rys_A-w-11
8.1.14. Rys_A-w-12 8.1.14. Rys_A-w-12
8.1.15. Rys_A-w-13 8.1.15. Rys_A-w-13
8.1.16. Rys_A-w-14 8.1.16. Rys_A-w-14
8.2.1. K-01 8.2.1. K-01
8.2.2. Opis konstrukcja 8.2.2. Opis konstrukcja
8.3.1. CZ - sound 8.3.1. CZ - sound
8.3.2. N20 - sound 8.3.2. N20 - sound
8.3.3. W20 - sound 8.3.3. W20 - sound
8.3.4. WR - sound 8.3.4. WR - sound
8.3.5. CELEST+ LE HP 20 8.3.5. CELEST+ LE HP 20
8.3.6. CELEST-CELEST+ - instrukcja V1.3 16.04.2014 8.3.6. CELEST-CELEST+ - instrukcja V1.3 16.04.2014
8.3.7. Dobór wentylatora systemu W21 8.3.7. Dobór wentylatora systemu W21
8.3.8. Dobór wentylatora systemu WWC 8.3.8. Dobór wentylatora systemu WWC
8.3.9. Erp_2016_2018 8.3.9. Erp_2016_2018
8.3.10. GOLD RX 12 - dobór centrali 8.3.10. GOLD RX 12 - dobór centrali
8.3.11. IS-CH-01 8.3.11. IS-CH-01
8.3.12. IS-CH-02 8.3.12. IS-CH-02
8.3.13. IS-CH-03 8.3.13. IS-CH-03
8.3.14. IS-CH-04 8.3.14. IS-CH-04
8.3.15. IS-W-01 8.3.15. IS-W-01
8.3.16. IS-W-02 8.3.16. IS-W-02
8.3.17. IS-W-03 8.3.17. IS-W-03
8.3.18. IS-W-04 8.3.18. IS-W-04
8.3.19. IS-WK-1 8.3.19. IS-WK-1
8.3.20. IS-WK-2 8.3.20. IS-WK-2
8.3.21. IS-WK-3 8.3.21. IS-WK-3
8.3.22. IS-WK-4 8.3.22. IS-WK-4
8.3.23. IS-WK-5 8.3.23. IS-WK-5
8.3.24. Opis_Instalacje sananitarne 8.3.24. Opis_Instalacje sananitarne
8.4.1. Okablowanie strukturalne 8.4.1. Okablowanie strukturalne
8.4.2. Opis Inst.elektr. 8.4.2. Opis Inst.elektr.
8.4.3. Oświetlenie i gniazda 8.4.3. Oświetlenie i gniazda
8.4.4. Schemat ideowy tablicy TE-TVpdf 8.4.4. Schemat ideowy tablicy TE-TVpdf
8.4.5. Schemat ideowy tablicy T6 pdf 8.4.5. Schemat ideowy tablicy T6 pdf
8.4.6. Sygnalizacja pożaru 8.4.6. Sygnalizacja pożaru
9.1. Przedmiar instalacje elektryczne 9.1. Przedmiar instalacje elektryczne
9.2. Przedmiar instalacje sanitarne 9.2. Przedmiar instalacje sanitarne
9.3. Przedmiar roboty budowlane 9.3. Przedmiar roboty budowlane
10.1. STWiORB Inst.elektryczne pdf 10.1. STWiORB Inst.elektryczne pdf
10.2. STWiORB Wod.- Kan 10.2. STWiORB Wod.- Kan
10.3. STWiORB Klimatyzacja ogrzewanie 10.3. STWiORB Klimatyzacja ogrzewanie
10.4.STWiORB Roboty budowlane 10.4.STWiORB Roboty budowlane
10.5. STWiORB Wentylacja 10.5. STWiORB Wentylacja
|