Ogłoszenie o zamówieniu
Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Kielce: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany murawy na
płycie boiska stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach wraz z
wykonaniem systemu odwodnienia
Numer ogłoszenia: 39388 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Miejski
Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Żytnia 1, 25-018 Kielce, woj. świętokrzyskie,
tel. 41 3676796; 41 3676716, faks 41 3676913.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.mosir.kielce.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
jednostaka budetowa gminy.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany murawy na płycie
boiska stadionu piłkarskiego przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach wraz z wykonaniem
systemu odwodnienia.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie projektu i wykonanie wymiany murawy wraz z warstwą nośną na płycie
boiska głównego zgodnie ze wstępnie przyjętym założeniem i składowymi
obejmującym przede wszystkim.: - usunięcie darni metodą frezowania o grubości
ok. 3cm - usunięcie i odwóz warstwy wegetacyjnej o grubości ok. 8 cm -
usunięcie warstwy fiberturf gr. 5cm - demontaż instalacji nawadniającej oraz
zabezpieczenie systemu instalacji nawadniającej przed zanieczyszczeniami i
uszkodzeniami na czas modernizacji płyty. - opróżnienie i demontaż instalacji
ogrzewania - odwóz i składowanie przewodów grzewczych i listew dystansowych -
wynajem zbiorników - usunięcie i odwóz warstwy odsączającej o grubości ok 50cm
- profilowanie wraz z zagęszczeniem koryta płyty boiska - roboty pomiarowe -
wykonanie odwodnienia płyty boiska w postaci drenażu wewnętrznego z rur PVC w
otulinie z geowłókniny i w obsypce ze żwiru filtracyjnego - ułożenie sączków
głównych i zbierających i połączenie ich ze studnią drenażową zlokalizowana za
południową bramką - ułożenie odwodnienia liniowego opaski wokół boiska i
połączenie ze studnią drenażową - zasypanie systemu drenażowego do poziomu
umożliwiającego ułożenie systemu podgrzewania - ponowna instalacja systemu
podgrzewania - ułożenie przewodów grzejnych i listew dystansowych wraz z
podłączeniem - przewody grzejne ( uzupełnienie ) - listwy dystansowe ( uzupełnienie)
- glikol (uzupełnienie) - napełnianie instalacji - próby ciśnieniowe - ponowna
instalacja systemu nawadniania - ponowny montaż systemu instalacji
nawadniającej wraz z kompletem zraszaczy - wykonanie podbudowy pod warstwę
murawy - ułożenie i profilowanie warstwy odsączającej z odzyskanego materiału
(gr. 50cm) - uzupełnienie brakującego piasku - ułożenie i profilowanie warstwy
pod warstwę wegetacyjną - ułożenie czujników temperatury w 4 miejscach w
podbudowie murawy i włączenie ich do istniejącego systemu podgrzewania murawy -
ułożenie i profilowanie nowej warstwy wegetacyjnej o krzywej przesiewu zgodnej
z normą DIN 18035-4 o gr. 12cm - ułożenie trawy piłkarskiej z rolki szer. min.
2,4m długość min. 8m rozkładanej mechanicznie (ok. 8000m2) - nawożenie murawy
nawozami z wysoka zawartością azotu i fosforu - wykonanie dokumentacji
powykonawczej, - pielęgnacja boiska przez okres 12 miesięcy od dnia odbioru
końcowego poprzez prowadzenie nadzoru nad codzienną obsługą boiska wykonywaną
przez Zamawiającego, opracowywanie harmonogramów i planów zabiegów jak również
użytkowania (w uzgodnieniu z użytkownikiem), planów nawożenia, monitorowania
stanu murawy wraz niezbędnymi badaniami laboratoryjnymi. 2. Dodatkowe warunki
realizacji zamówienia: 1) Wykonawca na własny koszt organizuje plac budowy w
uzgodnieniu z użytkownikiem. 2) Wykonawca przekaże instrukcję pielęgnacji
boiska i na własny koszt zapewni nadzór nad pielęgnacją nawierzchni trawiastej
do 31.12.2016 r. 3) Zamawiający / Użytkownik Obiektu umożliwi Wykonawcy całodobową
pracę. 4) Obszar prac ziemnych: a) Wymiary boiska do wymiany murawy, tj. 110 x
72m, b) Demontaż bramek wraz z tulejami oraz chorągiewek wraz z tulejami
(możliwa wymiana tulei), c) Operacja wymaga zabezpieczenia instalacji
nawodnienia wraz ze zraszaczami oraz instalacji podgrzewania murawy znajdującej
się na głębokości 25-30cm pod powierzchnią istniejącej murawy, d) Zamawiający
oczekuje od projektanta i wykonawcy zaprojektowania takiego rozwiązania, które
zagwarantuje użytkownikowi eksploatację boiska i jego dobry stan w trudnych
warunkach atmosferycznych jesień - wiosna przy wykorzystaniu płyty minimum 5
godz. tygodniowo. e) Roboty muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z
wymogami zawartymi w polskich przepisach i normach. Brak wyszczególnienia w
niniejszym programie funkcjonalno - użytkowym jakiegokolwiek z obowiązujących
aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania 3. Szczegółowy zakres
robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) program funkcjonalno-użytkowy -
stanowiący Załącznik nr 8 do siwz, b) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 7 do
siwz, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie celem pozyskania
informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz
zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty
ponosi Wykonawca. Osobami upoważnionymi do udzielania informacji są: Jacek
Domoradzki - tel: 608 078888 Wojciech Wesołowski - tel: 664 027136.
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 77.32.00.00-9.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.04.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: Wadium -
nie wymagane
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje
wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz;
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający uzna, że Wykonawca
spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 4 roboty budowlane
polegające na wykonaniu murawy boiska piłkarskiego wraz z instalacjami
towarzyszącymi, na kwotę minimum 500 000,00 zł brutto każda, wykonane w
sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie
oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. IX pkt 2 lit. a), b) siwz;
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje
wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz;
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać
dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadająca uprawnienia budowalne w
zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej. Ocena spełniania tego warunku
zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w
rozdz. IX pkt 2 lit. a), c) siwz;
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Zamawiający nie precyzuje
wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana
na podstawie oświadczenia wymienionego w rozdz. IX pkt 2 lit. a) siwz;
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5)
INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB
ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają
określonym wymaganiom należy przedłożyć:
W celu
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane w zakresie wymiany murawy
odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymaga się dołączenia
do oferty opisu / charakterystyki / gleby darniowej i trawy , w postaci
oświadczeń Wykonawcy , sporządzonych wg załączników nr 1 i 2 do Programu
Funkcjonalno- Użytkowego ( w oryginale )
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne
zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w
przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia - tych podmiotów; W celu oceny, czy Wykonawca
będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego
wykonania zamówienia, oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu
musi jasno wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia; - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym
podmiotem; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo określające
jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie
do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma
dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo
do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania
się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał
lub kopia poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin - 20
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 65 wzoru umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mosir.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1 25 - 018 Kielce Ip. pok. nr 5.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2016 godzina 10:00, miejsce:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Żytnia 1 25 - 018 Kielce Ip.
Sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załacznik nr 1 do siwz Załacznik nr 1 do siwz
Załacznik nr 1 i 2 do formularza oferty Załacznik nr 1 i 2 do formularza oferty
Załacznik nr 2 do siwz Załacznik nr 2 do siwz
Załacznik nr 3 do siwz Załacznik nr 3 do siwz
Załacznik nr 4 do siwz Załacznik nr 4 do siwz
Załacznik nr 5 do siwz Załacznik nr 5 do siwz
Załacznik nr 6 do siwz Załacznik nr 6 do siwz
Załacznik nr 7 do siwz Załacznik nr 7 do siwz
Załacznik nr 8 do siwz Załacznik nr 8 do siwz
|