Całość
została zaprojektowana tak, by tunel miał charakter ponadczasowy.
Zaprezentowano go 20 grudnia. Przypomnijmy, że w ramach akcji “#50Korony”
kibice mogli zdecydować, jak będzie wyglądał odnowiony tunel na Suzuki Arenie.
STS razem z klubem przygotował trzy propozycje, na które można było głosować
między 28 a 30 listopada. Udział wzięło ponad 3500 fanów Korony, a zwycięski
projekt otrzymał 1760 głosów.
fot. Korona Kielce/Echo Dnia
- Cieszymy
się, że kibice z Kielc tak licznie zaangażowali się w kolejną akcję, którą w
tym sezonie zrealizowaliśmy z klubem. Chcieliśmy, by to fani Korony wybrali,
jak będzie wyglądał odnowiony tunel, a frekwencja w głosowaniu pokazała, że
nasza inicjatywa została przez nich bardzo pozytywnie przyjęta. Tym samym STS,
jako zaangażowany sponsor, po raz kolejny wyszedł poza ramy umowy tworząc coś,
czego beneficjentem jest nie tylko sam klub, ale także cała społeczność
kibicowska. To ważne tym bardziej, że udało się nam to zrobić w tak ważnym
roku, w którym Korona świętuje 50-lecie istnienia - mówi Paweł Rabantek,
dyrektor marketingu STS.
- Dziękujemy
naszym kibicom za zaangażowanie w wyborze zwycięskiego projektu. Całość wygląda
wspaniale. Co prawda runda dopiero się zakończyła, ale już nie możemy się
doczekać pierwszego domowego meczu w 2024 roku i wyjścia naszej drużyny na
murawę z naszego nowo wyremontowanego tunelu. Specjalnie podziękowania
chcielibyśmy skierować w stronę naszego sponsora - firmy STS. Nasza współpraca
od samego początku wykracza poza ramy standardowej relacji na linii Klub -
Sponsor. Jestem pewna, że przed nami jeszcze wiele ciekawych projektów, które
będą angażować kieleckich kibiców - dodaje Daria Wollenberg, dyrektor ds.
Marketingu i Komunikacji w Koronie Kielce.
fot. Korona Kielce/Echo Dnia
Na Suzuki
Arenie mecze rozgrywa ekstraklasowy zespół Korony Kielce. Obecnie podopieczni
Kamila Kuzery mają przerwę w rozgrywkach, przebywają na urlopach. Treningi
wznowią 8 stycznia.
|